Docsimum esnek ve gelişmiş teknoloji sayesinde her işletme veya kuruma çok hızlı bir şekilde uygulanır.
Tüm firma, kurum ve kuruluşlarda fiziksel ve dijital dokümanların kolay kullanımı, yetkilendirilmesi, dış kontaklarla paylaşılması, zamanlanmış görevler atanarak sözleşme yenilemeleri gibi durumların takibi, dokümanların disaster recovery gibi politakalar amacı ile yedeklenmesi, aynı dokümanla birden fazla çalışanın aynı anda çalışabilmesini sağlayan yazılımlardır.
Docsimum Doküman Yönetim Yazılımı sayesinde firma ve kurumlar faturalarını, sözleşmelerini, yazışmalarını ve her tür dokümnalarını kolayca yöneterek hem zamandan, hem de basılı dokümana ihtiyaç duyulmayacağı için yerden ve arşiv personeli giderlerinden ciddi oranlarda tasarruf sağlacaklardır.
Docsimum esnek ve gelişmiş teknoloji sayesinde her işletme veya kuruma çok hızlı bir şekilde uygulanır.
Kolay kullanım amacı ile tasarlanmış arayüz sayesinde tüm doküman bilgileri tek bir formda görüntülenebilir.
OCR (Karakter Tanımlama), Resim işleme gibi teknolojiler sayesinde doküman yönetim kolaylığı.
Detaylı analiz mühendislik çalışması sonucu Erp, Crm veya herhangi başka bir yazılım ile kolay entegrasyon